اخبار

تولید سرویس ابزار و کفگیر
۱۴ مرداد ۱۳۹۳

تولید سرویس ابزار و کفگیر

تولید سرویس 8پارچه ابزار آشپزخانه شامل: -*1-چاقوتیزکن -*2-کفگیرکیک وپیتزا -*3-کنسروبازکن -*4-پیتزابر -*5-صافی چای -*6-همزن -*7-چاقو اره (پوست کن ، دربازکن) به همراه سرویس 7 پارچه کفگیر و ملاقه شامل: -*1-کفگیر گردپلوئی -*2-کفگیرتخت -*3-ملاقه -*4-قاشق روغن -*5-چنگال سه شاخ -*6-چنگال ماکارانی به تولیدات محصولات بهازکالا اضافه گشت. ادامه مطلب »
تولید سرویس ادویه مشبک
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۳

تولید سرویس ادویه مشبک

بار دیگر محصولی جدید از طراحان شرکت تولیدی بازرگانی بهازکالا به خانواده بهازکالا اضافه  گردید  سرویس ادویه با طراحی جدید محصول جدید تولید شده در شرکت بهازکالا می باشد که افتخار حضور در کنار شما مصرف کنندگان  محترم خانواده بزرگ بهازکالا را کسب  می نماید. ادامه مطلب »
دومین همایش نمایندگان بهازکالا برگزار گردید
۰۸ مرداد ۱۳۸۷

دومین همایش نمایندگان بهازکالا برگزار گردید

با گذشت حدوداً دو سال از اولین همایش بهاز کالا ، طرح ریزی و برنامه ریزی های مناسب جهت برگزاری دومین همایش نمایندگان انجام شده و همایش در تاریخ 08/05/87 در محل برگزاری همایش ها در هتل استقلال تهران ، بمنظور نیل به اهداف ذیل برگزار گردید . 1-ایجاد بستری مناسب جهت شناخت محصولات جدید وتنوع محصولا ت استیل در نزد نمایندگان جدید . 2-ایجاد همبستگی و یکپارچگی در میان نمایندگان فروش 3-ترغیب و تشویق نمایندگیهای بهاز کالا به توسعه نمایندگی های فروش وفروش محصولات بهاز کالا در سراسر کشور 4- تجلیل از بهترین نمایندگیهای بهاز کالاو ترغیب سایر نمایندگی هادر توسعه فروش محصولات بهاز 5- معرفی برنامه های جدید بهاز کالا در طرح های تحقیق و توسعه (R&D ) و ارائه سرویسها و خدمات جدید به نمایندگان و مشتریان در سراسر کشور 6- حفظ و توسعه کانال ارتباطی مناسب در زمینه اخذ نظرات و خواسته های مشتریان ، از طریق بکارگیری نظر سنجی های مشتریان و نمایندگان و ... ادامه مطلب »
تولید محصولات استیل
۱۱ بهمن ۱۳۸۵

تولید محصولات استیل

در سال85 با بکار گیری از تکنولوژی روز و استفاده ازمدیران مجرب و پرسنل ماهر و آموزش دیده با ارتقاء تنوع محصولات و تنوع رنگ گامی جدید در پیشبرد اهداف کیفیتی انجام شد ،یکی از مهمترین دستاوردهای سازمان در این سال تحقق تولید محصولات استیل است که در این خصوص الزام مجموعه در بکارگیری بهترین گرید های ورق استیل بود چرا که همزمان با ورود کالاهای بی کیفیت خارجــــی نیاز به اطلاع رسانی و در نتیجه حفظ ثبات بسیار حائز اهمیت بود. این نیاز همراه با بکارگیری بهترین مواد اولیه موجود و تنوع رنگ های جالب و جذاب در محصولات استیل پیگیری و سازماندهی گردید ادامه مطلب »
برگزاری اولین همایش بهازکالا
۱۷ مرداد ۱۳۸۵

برگزاری اولین همایش بهازکالا

نقش مهم سیستم های انگیزشی و بهره وری در داخل و خارج از سازمان بیسار حائز اهمیت است که با ایجاد و توسعه سیستم های انگیزشی ، ترغیب به ارتقاء کیفیت در داخل سازمان و تشویق به خرید کالاهای با کیفیت ایرانی در خارج از سازمان ،باعث شناخت بیشتر محصولات بهاز کالا در سراسر کشور گردید . همزمان با این عملکرد های مثبت ، سازما ن اولین همایش نمایندگان فروش و مشتریان را طرح ریزی و اجرا کرد که از مهمترین اهداف آن می توان به موارد ذیل اشاره نمود : 1-ایجاد بستر مناسب جهت شناخت کالاها و محصولات بهاز کالا 2- تشویق و ترغیب مشتریان به خرید کالاهای با کیفیت داخلی 3- کمک به بهبود و توسعه رشد تولید ناخالص ملی با ارائه کالای باکیفبت ایرانی 4-تجلیل از نمایندگان فروش وترغیب به ایجاد و توسعه پایگاهها و نمایندگی های فروش محصولات بهاز کالا 5-معرفی برنامه های توسعه و بهبود شرکت بهاز کالا به مشتریان و نمایندگان آنها 6-معرفی بهاز کالا بعنوان اولین ... ادامه مطلب »